Board logo

標題: [star] 5-31 「仁美清敘」《仁美愛心禮物賀端陽》 [打印本頁]

作者: chaucer0416    時間: 2011-6-1 02:08 AM     標題: 5-31 「仁美清敘」《仁美愛心禮物賀端陽》

「仁美清敘」《仁美愛心禮物賀端陽》
日期: 31/5/2011
時間: 15:00
地點: 天水圍天恩村恩慈樓對出空地
藝人: 黎燕珊 、 羅霖 、 黎虹讌 、 陳綺明 、 程瑤 、 筱靖 、 韓燕 、 甄穎珊 、 許瑩 、 張加慧 、 王津津 、 王欣 、 劉曉智 、 鄭伊娜

圖片附件: group.JPG (2011-6-1 02:08 AM, 1.1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1847788&k=cbfef2492582c3e91cb143fa46cec9c8&t=1782664437&sid=PNVDZP



圖片附件: 韓燕.JPG (2011-6-1 02:08 AM, 690 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1847789&k=86cccfdd60d04cf9fcbd25c080843fc3&t=1782664437&sid=PNVDZP



圖片附件: 王欣.JPG (2011-6-1 02:08 AM, 711.8 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1847790&k=14b23bd202d215457d815f97903b6436&t=1782664437&sid=PNVDZP



圖片附件: 許瑩.JPG (2011-6-1 02:08 AM, 848 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1847791&k=a0d6f1e3916e93fa1b41747ffa001448&t=1782664437&sid=PNVDZP



圖片附件: 筱靖.JPG (2011-6-1 02:08 AM, 791.7 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1847792&k=37ad263dfb172f8a2295ea689f49cba4&t=1782664437&sid=PNVDZP



圖片附件: 甄穎珊.JPG (2011-6-1 02:08 AM, 765.5 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1847793&k=49779b1c401eae4abec3bd46db3701e8&t=1782664437&sid=PNVDZP



圖片附件: 劉曉智.JPG (2011-6-1 02:08 AM, 808.7 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1847794&k=7d160f5c1ce96d4d7f79a028b8dacb12&t=1782664437&sid=PNVDZP



圖片附件: 鄭伊娜.JPG (2011-6-1 02:08 AM, 632.9 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1847795&k=563a8cb3a711228904a28d071c78d508&t=1782664437&sid=PNVDZP



圖片附件: 張加慧.JPG (2011-6-1 02:08 AM, 841.7 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1847796&k=7b8fe393cb930de7910893b4399bd76f&t=1782664437&sid=PNVDZP



圖片附件: 羅霖.JPG (2011-6-1 02:08 AM, 704.3 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1847797&k=e69b97ab1b79a693aba6196f05245d46&t=1782664437&sid=PNVDZP



圖片附件: 王津津.JPG (2011-6-1 02:08 AM, 771.7 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1847798&k=78b110918bebed0c31200586b39ace3c&t=1782664437&sid=PNVDZP



圖片附件: 黎燕珊.JPG (2011-6-1 02:08 AM, 725.5 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1847799&k=7ffbca4612342bad216d5f9c723b5cd8&t=1782664437&sid=PNVDZP



圖片附件: 陳綺明.JPG (2011-6-1 02:08 AM, 883.7 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1847800&k=9e985622e7c286bbe430a9d6cc0a08db&t=1782664437&sid=PNVDZP



圖片附件: 程瑤.JPG (2011-6-1 02:08 AM, 836.9 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1847801&k=b0ff9fcb6794cbc5ae66f52bcd9bcc66&t=1782664437&sid=PNVDZP



圖片附件: 黎虹讌.JPG (2011-6-1 02:08 AM, 754.1 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1847802&k=d46e7d667347291fd996fec05827c5dc&t=1782664437&sid=PNVDZP


作者: pyau    時間: 2011-6-1 06:10 AM

No doubt 韓燕 the best, then 王津津.
作者: mnbvc    時間: 2011-6-1 07:29 AM

韓燕
作者: 占占占    時間: 2011-6-1 09:17 AM

韓燕真係幾正喎!   
作者: bw2046    時間: 2011-6-1 10:08 AM

好彩有地胆, 黃埔殺返去天水圍...
作者: 占占占    時間: 2011-6-1 10:24 AM

原來以前國內車模.  

Now25歲  , 但個樣幾YOUNG下.   

ATV入面終於多一個我想.   
作者: k2l2m    時間: 2011-6-1 10:31 AM

韓燕

作者: chewlun3    時間: 2011-6-1 10:50 AM

06年亞姐季軍
作者: littlecow    時間: 2011-6-1 11:45 AM

韓燕真係幾正喎!   
占占占 發表於 2011-6-1 09:17 AM
But seems 發冷 yesterday
作者: chaucer0416    時間: 2011-6-1 11:53 AM

But seems 發冷 yesterday
littlecow 發表於 2011-6-1 11:45 AM
fm weibo
Daisy韓燕: 昨天天氣很熱,可我還是穿了長袖,防晒


真係好曬...走完兩場, 我都燒焦
作者: chewlun3    時間: 2011-6-1 11:55 AM

But seems 發冷 yesterday
littlecow 發表於 2011-6-1 11:45 AM
長袖衫...........
防曬呀.........保護白雪雪玉臂嘛
作者: chaucer0416    時間: 2011-6-1 12:04 PM

白雪雪

圖片附件: IMG_4116.JPG (2011-6-1 12:03 PM, 634.3 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1847865&k=85927a8fbfeeaa7aa305a30eb61379ba&t=1782664437&sid=PNVDZP



圖片附件: IMG_4190.JPG (2011-6-1 12:03 PM, 816.2 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1847866&k=e5d12212a395648f503408466e9a56ad&t=1782664437&sid=PNVDZP



圖片附件: IMG_4320.JPG (2011-6-1 12:03 PM, 991.4 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1847867&k=863da644f590958fade3ac675041ef6a&t=1782664437&sid=PNVDZP



圖片附件: IMG_4478.JPG (2011-6-1 12:03 PM, 893.9 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1847868&k=fad8022a74d3166ebeb2be1337062719&t=1782664437&sid=PNVDZP



圖片附件: IMG_4526.JPG (2011-6-1 12:03 PM, 868.2 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1847869&k=0426a1fde2f0059176c963765e2585ef&t=1782664437&sid=PNVDZP



圖片附件: IMG_4575.JPG (2011-6-1 12:03 PM, 768.1 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1847870&k=a3f1ac6c3afd978f78be31bebe1560f4&t=1782664437&sid=PNVDZP



圖片附件: IMG_4808.JPG (2011-6-1 12:03 PM, 862.4 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1847871&k=1ef1f8a1cd2697deeb5a60934f97c101&t=1782664437&sid=PNVDZP



圖片附件: IMG_4880.JPG (2011-6-1 12:03 PM, 887.1 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1847872&k=8d35f4cd8bd67f1def9673b0c42cbb95&t=1782664437&sid=PNVDZP



圖片附件: IMG_4882.JPG (2011-6-1 12:03 PM, 784.4 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1847873&k=27db45301fe5eb46a9879f4ff60edbf7&t=1782664437&sid=PNVDZP



圖片附件: IMG_4914.JPG (2011-6-1 12:03 PM, 907.5 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1847874&k=a4a3a890d40d7151d9275e871fd3f76e&t=1782664437&sid=PNVDZP


作者: 占占占    時間: 2011-6-1 12:27 PM


作者: chewlun3    時間: 2011-6-1 12:44 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-6-1 12:47 PM 編輯

占占占 發表於 2011-6-1 12:27 PM
未算

借chaucer少少位
thanks

有紙巾 bor.......
需要開聲wor

圖片附件: MissAsia_061022_006.jpg (2011-6-1 12:43 PM, 144.1 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1847887&k=5656d289c4fb2f2e39d5313dcfce4522&t=1782664437&sid=PNVDZP



圖片附件: MissAsia_061022_098.jpg (2011-6-1 12:43 PM, 107.6 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1847888&k=b49f9d8e18ace14f63b12c0b0261ed84&t=1782664437&sid=PNVDZP


作者: 占占占    時間: 2011-6-1 01:09 PM

白雪雪
chaucer0416 發表於 2011-6-1 12:04 PM
唔講真係以為18years old倒.  
作者: 占占占    時間: 2011-6-1 01:10 PM

未算

借chaucer少少位
thanks

有紙巾 bor.......
需要開聲wor
chewlun3 發表於 2011-6-1 12:44 PM
都幾有睇頭
作者: k2l2m    時間: 2011-6-1 05:00 PM

未算

借chaucer少少位
thanks

有紙巾 bor.......
需要開聲wor
chewlun3 發表於 2011-6-1 12:44 PM

作者: chewlun3    時間: 2011-6-1 05:04 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-6-1 05:09 PM 編輯

10包 tempo 夠唔夠止鼻血 and 抹..........




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0