Board logo

標題: [model] [自拍]Sim Kam,Tina Li@奧海城新春PR Event-120111 [打印本頁]

作者: DB-Bahn    時間: 2012-1-12 12:50 AM     標題: [自拍]Sim Kam,Tina Li@奧海城新春PR Event-120111

本帖最後由 DB-Bahn 於 2012-1-12 01:15 AM 編輯

日期: 11/1/2012
活動: 奧海城新春PR Event
時間: 14:00
地點: 奧海城2期地下主題中庭
旗袍的新春模特兒 : Sim Kam, Tina Li

...............同場同model聖誔Look都未有版友出

圖片附件: 奧海城-120111_07.jpg (2012-1-12 12:25 AM, 4.7 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1965614&k=56a0b48eb102822c2c42d06c78b11f12&t=1782210966&sid=0ywiWw



圖片附件: 奧海城-120111_08.jpg (2012-1-12 12:26 AM, 4.2 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1965615&k=b08dfc564c99ca34c23f0a056d171a39&t=1782210966&sid=0ywiWw



圖片附件: 奧海城-120111_18.jpg (2012-1-12 12:26 AM, 2.9 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1965616&k=a843b644f13616a8405426f00a26e65f&t=1782210966&sid=0ywiWw



圖片附件: 奧海城-120111_20.jpg (2012-1-12 12:26 AM, 3.3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1965617&k=1ab381a5c26779ffe77ebd09107ebdea&t=1782210966&sid=0ywiWw



圖片附件: 奧海城-120111_02.jpg (2012-1-12 12:44 AM, 3.4 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1965618&k=62f554184e9d712839d275915044f656&t=1782210966&sid=0ywiWw



圖片附件: 奧海城-120111_04.jpg (2012-1-12 12:45 AM, 3.2 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1965619&k=412f80557e384104b66afe07789d04f4&t=1782210966&sid=0ywiWw



圖片附件: 奧海城-120111_28.jpg (2012-1-12 12:47 AM, 3.4 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1965620&k=33ff9e1aedca6c7983aa064e8c2e248a&t=1782210966&sid=0ywiWw



圖片附件: 奧海城-120111_12.jpg (2012-1-12 12:47 AM, 3.4 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1965621&k=5dd8e01ac140cca8ba8e29727be123a1&t=1782210966&sid=0ywiWw



圖片附件: 奧海城-120111_26.jpg (2012-1-12 12:48 AM, 3.7 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1965622&k=4cdf61e4c3a649ec4cd7c13077189f2a&t=1782210966&sid=0ywiWw



圖片附件: 奧海城-120111_14.jpg (2012-1-12 12:48 AM, 3.1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1965623&k=dc9bef878ec87ed74b32820671d3a957&t=1782210966&sid=0ywiWw



圖片附件: 奧海城-120111_11.jpg (2012-1-12 12:53 AM, 3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1965624&k=c6447bf3eeee27ff8d28a6970e0340d2&t=1782210966&sid=0ywiWw



圖片附件: 奧海城-120111_19.jpg (2012-1-12 12:53 AM, 3.8 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1965625&k=d70926f4308374548e4d4c431e09cf17&t=1782210966&sid=0ywiWw



圖片附件: 奧海城-120111_23.jpg (2012-1-12 12:54 AM, 3.3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1965626&k=5bca3ad3ab7f14763ee5081c7b321d51&t=1782210966&sid=0ywiWw


作者: littlecow    時間: 2012-1-12 03:42 PM

Tina
作者: 占占占    時間: 2012-1-12 06:23 PM

...............同場同model聖誔Look都未有版友出 ...
DB-Bahn 發表於 2012-1-12 12:50 AM
聖誔都過左咁耐; 仲會出
作者: chewlun3    時間: 2012-1-12 07:06 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2012-1-12 07:36 PM 編輯

我嘅AGS 2011 仲未出.....
尤其水晶 Law

嗰位版友好似閉関咗 over 2 months
作者: 131313    時間: 2012-1-12 10:41 PM

我嘅AGS 2011 仲未出.....
尤其水晶 Law

嗰位版友好似閉関咗 over 2 months
chewlun3 發表於 2012-1-12 07:06 PM
可能要7顧草蘆....




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0