Board logo

標題: [私影] 情人節芭蕾舞表演 @ 又一城 (04-Feb-2012) [打印本頁]

作者: k2l2m    時間: 2012-2-5 01:37 AM     標題: 情人節芭蕾舞表演 @ 又一城 (04-Feb-2012)

本帖最後由 k2l2m 於 2012-2-5 01:56 AM 編輯

情人節芭蕾舞表演 @ 又一城 (04-Feb-2012)

*影完樂富食完野走過又一城見到影了幾張

圖片附件: DSC_0514.jpg (2012-2-5 01:36 AM, 3.2 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2095777&k=8e8a33df15749f3111d4ca9ab4421af3&t=1782289542&sid=v0NXK0



圖片附件: DSC_0518.jpg (2012-2-5 01:36 AM, 3.1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2095778&k=5ab92e7e4dbef4e23b1090f86ab6cf8f&t=1782289542&sid=v0NXK0



圖片附件: DSC_0524.jpg (2012-2-5 01:36 AM, 3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2095779&k=d5e26823c406f018af82a16c8226c682&t=1782289542&sid=v0NXK0



圖片附件: DSC_0537.jpg (2012-2-5 01:36 AM, 3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2095780&k=44f2b29601580f51940b3f54a8a76edb&t=1782289542&sid=v0NXK0



圖片附件: DSC_0547.jpg (2012-2-5 01:36 AM, 3.1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2095781&k=1ea7a87ec03068bf82409c04373876b1&t=1782289542&sid=v0NXK0



圖片附件: DSC_0555.jpg (2012-2-5 01:36 AM, 3.1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2095782&k=7ca38e7f60a428460d2f2ec19a11190e&t=1782289542&sid=v0NXK0



圖片附件: DSC_0558.jpg (2012-2-5 01:36 AM, 3.1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2095783&k=081bc7bf43a0c769a16475f38bd65ebe&t=1782289542&sid=v0NXK0



圖片附件: DSC_0565.jpg (2012-2-5 01:36 AM, 3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2095784&k=0752286540a7db93bd0dba23ff471efd&t=1782289542&sid=v0NXK0



圖片附件: DSC_0574.jpg (2012-2-5 01:36 AM, 2.9 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2095785&k=5119d137b6c9356a3e3bd68f54139efe&t=1782289542&sid=v0NXK0



圖片附件: DSC_0580.jpg (2012-2-5 01:36 AM, 2.9 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2095786&k=39a3de9eb87cc6bd7def14873e5527dc&t=1782289542&sid=v0NXK0



圖片附件: DSC_0588.jpg (2012-2-5 01:36 AM, 2.9 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2095787&k=b21dc7e587a8d88dd54663b1df954198&t=1782289542&sid=v0NXK0



圖片附件: DSC_0590.jpg (2012-2-5 01:36 AM, 3.3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2095788&k=62116f5894985693a88a7d18e148a1dd&t=1782289542&sid=v0NXK0



圖片附件: DSC_0615.jpg (2012-2-5 01:36 AM, 2.7 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2095789&k=fa153139f837edcfd741255105e9ea68&t=1782289542&sid=v0NXK0



圖片附件: DSC_0618.jpg (2012-2-5 01:36 AM, 3.1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2095790&k=4b937ebb3aebd2351703d14d0d97781d&t=1782289542&sid=v0NXK0



圖片附件: DSC_0625.jpg (2012-2-5 01:36 AM, 2.9 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2095791&k=8e490ce27e8d2e90042f510edb42eb6a&t=1782289542&sid=v0NXK0


作者: snake50    時間: 2012-2-5 01:48 AM

好優美呀........
作者: k2l2m    時間: 2012-2-5 01:53 AM

本帖最後由 k2l2m 於 2012-2-5 01:56 AM 編輯

多謝蛇蛇, 天涯鏡影d口甘大動作的表現真係麻麻^^

早上會去林村o馬?
作者: bw2046    時間: 2012-2-5 01:56 AM

多謝蛇蛇, 天涯鏡影d口甘大動作的表現真係麻麻^^

早上會去林村o馬?
k2l2m 發表於 2012-2-5 01:53 AM
OK bor...
作者: snake50    時間: 2012-2-5 02:07 AM

多謝蛇蛇, 天涯鏡影d口甘大動作的表現真係麻麻^^

早上會去林村o馬?
k2l2m 發表於 2012-2-5 01:53 AM
唔係k2l兄的功力,應該攔唔到你既...ok呀..

未決定呀....你會去嗎...?
作者: CHCRance    時間: 2012-2-5 02:42 AM


作者: frankielth    時間: 2012-2-5 07:10 AM

Real great!!!!!!


作者: littlecow    時間: 2012-2-5 02:17 PM

多謝蛇蛇, 天涯鏡影d口甘大動作的表現真係麻麻^^

早上會去林村o馬?
k2l2m 發表於 2012-2-5 01:53 AM
你唔講,唔息你都唔知你用天涯鏡

早知問你有這精彩活動
作者: k2l2m    時間: 2012-2-5 05:47 PM

8# littlecow


下個星期還有
Time: 4 & 5 Feb
4:30--5 pm
5:30--6 pm

11 & 12 Feb
3:30--4 pm
4:30--5 pm




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0