Board logo

標題: [model] 【自拍】Nikon D4 & D800深圳發布會 [打印本頁]

作者: 深圳居民    時間: 2012-4-16 07:28 PM     標題: 【自拍】Nikon D4 & D800深圳發布會

地點:華強廣場酒店3樓
時間:4月15日下午三點到五點

圖片附件: DSC_4953.JPG (2012-4-16 07:22 PM, 5.1 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275370&k=f930d836dbfe7f1b431d6849b2014e8e&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_4964.JPG (2012-4-16 07:22 PM, 5.1 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275371&k=bdb8ad21b28d84f7d0babb059d066f1e&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_4965.JPG (2012-4-16 07:22 PM, 5.2 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275372&k=0e1bd8eebcb863914b3ac8e0e56658d0&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_4969.JPG (2012-4-16 07:22 PM, 4.9 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275373&k=a8887a2a82037903d5fb4b46cbfb86b6&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_4970.JPG (2012-4-16 07:22 PM, 5 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275374&k=70d67ba0197b14f2f9e0554abc1fcb22&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_4971.JPG (2012-4-16 07:22 PM, 4.7 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275375&k=d3e092d104c8f81e109344f11ab9d29f&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_4975.JPG (2012-4-16 07:22 PM, 5 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275376&k=8c1dfc47819909b74db97c50c42f4c7f&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_4976.JPG (2012-4-16 07:22 PM, 5.1 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275377&k=43da82c969bbbb8a2a905cafddb9baf7&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_4977.JPG (2012-4-16 07:22 PM, 5.3 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275378&k=131c0cb00bb6bfcaf5bff513dac4be32&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_4978.JPG (2012-4-16 07:22 PM, 5.3 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275379&k=3da0a1bf466209721473abeb9bb84a6a&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_4985.JPG (2012-4-16 07:22 PM, 5.5 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275380&k=393658a453f37231d55b4ef3033ed304&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_4986.JPG (2012-4-16 07:23 PM, 5.2 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275381&k=e6fcab5306fa1ce5cfac2151ce06346e&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_4987.JPG (2012-4-16 07:23 PM, 5.1 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275382&k=20fd60dd463cc89986e69227a5cae3df&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_4988.JPG (2012-4-16 07:23 PM, 5.3 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275383&k=ae55092b0d71ccbd2fe526a84e66f87f&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_4996.JPG (2012-4-16 07:23 PM, 5.6 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275384&k=e4cac2b1889b0f719cb8c7df51d99098&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5006.JPG (2012-4-16 07:23 PM, 4.7 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275385&k=b8b779f102a5251de9a1ea63cadfcef2&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5007.JPG (2012-4-16 07:23 PM, 4.9 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275386&k=b0f2d3582c9c0dc1651b04ab214cb19b&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5010.JPG (2012-4-16 07:23 PM, 6.5 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275387&k=5df66b9a7a4679964f25f77c870aab27&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5012.JPG (2012-4-16 07:23 PM, 5.1 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275388&k=312c73ce9824f66bd69b85c8170b3227&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5027.JPG (2012-4-16 07:23 PM, 5 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275389&k=db7fee24a1832ae8b07dfa9e503ee5ac&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5028.JPG (2012-4-16 07:23 PM, 4.8 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275390&k=afa94574469d74c4db0052d1d87f4876&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5029.JPG (2012-4-16 07:23 PM, 5 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275391&k=df235d0265168a7fc23388adbc1a2367&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5030.JPG (2012-4-16 07:23 PM, 7 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275392&k=3941be50d7b8cde0428bd37ea9542303&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5036.JPG (2012-4-16 07:24 PM, 5 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275393&k=34229f88fa2f5e9645930f2bff3ef5b7&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5041.JPG (2012-4-16 07:24 PM, 5.4 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275394&k=0169c493c4126b4517480a1f3fa08c13&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5042.JPG (2012-4-16 07:24 PM, 4.7 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275395&k=f79c7f6bc84300326e5b7115014d709d&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5045.JPG (2012-4-16 07:24 PM, 4.8 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275396&k=ee3239da8b6ee85301ebd3705b0902ce&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5047.JPG (2012-4-16 07:24 PM, 4.8 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275397&k=240dbd1650471d9663060c33d3b9ade1&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5055.JPG (2012-4-16 07:24 PM, 5.4 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275398&k=5d2afb330d3f7701f86f77080cdc4682&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5056.JPG (2012-4-16 07:24 PM, 5.5 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275399&k=c9ff1e60aa9ecd347d28214a6eac1c82&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5058.JPG (2012-4-16 07:24 PM, 5.3 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275400&k=afd854fc7f8fabe9f08e2a00eeac6ac9&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5060.JPG (2012-4-16 07:24 PM, 5.1 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275401&k=6729161f2161fbbac808fbaed0ae4a8d&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5063.JPG (2012-4-16 07:24 PM, 5.5 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275402&k=1db1ab561052797cfd795abe0393d111&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5064.JPG (2012-4-16 07:24 PM, 5.7 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275403&k=492cb8d048fb3f955ec4ec653467797e&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5069.JPG (2012-4-16 07:24 PM, 1.3 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275404&k=fea4359cb57a492513fba52af34cf7ee&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5070.JPG (2012-4-16 07:24 PM, 5.6 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275405&k=27d4aa2f8620ca73ee51b6bfba69cca3&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5073.JPG (2012-4-16 07:25 PM, 5.2 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275406&k=ea2a5e1806dde025691b107a3c81cf5a&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5075.JPG (2012-4-16 07:25 PM, 5.1 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275407&k=4f2b1047e2540e8b7df074be9d233cb9&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5076.JPG (2012-4-16 07:25 PM, 5.1 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275408&k=325ec77ceb2abb85cfc163ce98f7c932&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5080.JPG (2012-4-16 07:25 PM, 5 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275409&k=7938754434e7689c2278132249cc5bb3&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5083.JPG (2012-4-16 07:25 PM, 6 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275410&k=06ed5a9d6afd93b0297752f2af4dfcf5&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5084.JPG (2012-4-16 07:25 PM, 4.4 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275411&k=2ab6bf764e67cb3d3fade21736568fdb&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5085.JPG (2012-4-16 07:25 PM, 4.5 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275412&k=4d436723c5ea48abe303afd73facd65f&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5088.JPG (2012-4-16 07:25 PM, 4.6 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275413&k=75783b3baf7f664ac8118bbe3b81a6bd&t=1782668077&sid=pmAm0T


作者: lkc2    時間: 2012-4-16 07:49 PM

支持你先~~~
作者: 深圳居民    時間: 2012-4-16 08:03 PM

2# lkc2 非常感謝
作者: Grandfather    時間: 2012-4-16 08:32 PM

靚女s呀
作者: madinggou    時間: 2012-4-16 08:44 PM

有冇去埋中心公園外拍?
作者: rockyli2000    時間: 2012-4-16 09:19 PM

是否公開活動呢?
作者: madinggou    時間: 2012-4-16 10:19 PM

報名活動........
作者: 深圳居民    時間: 2012-4-17 02:00 AM

有冇去埋中心公園外拍?
madinggou 發表於 2012-4-16 08:44 PM
如果知道,我都会去

圖片附件: DSC_4997.JPG (2012-4-17 01:42 AM, 5.2 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275779&k=9da70f0ffde7f9385915431d4115cbab&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_4998.JPG (2012-4-17 01:43 AM, 5.1 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275780&k=d02d6e311bf95b466991d64b9f231d51&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_4999.JPG (2012-4-17 01:44 AM, 5.3 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275781&k=57ba7a3f07d8262d60babac54029ded6&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5000.JPG (2012-4-17 01:45 AM, 5.3 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275782&k=c0d9e31bbf9f0724ebfcbe3b1b3dd8d8&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5001.JPG (2012-4-17 01:46 AM, 5.3 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275784&k=59863122a371c4c089096a9392e16930&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5002.JPG (2012-4-17 01:46 AM, 5.3 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275785&k=8e1229506a56434b91cef9d77123a38e&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5003.JPG (2012-4-17 01:47 AM, 5.8 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275788&k=8f2e56c8c470d94279bb247c3588ca87&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5004.JPG (2012-4-17 01:48 AM, 4.9 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275790&k=3b85fc7fd6308c150360bb8f56e8345e&t=1782668077&sid=pmAm0T



圖片附件: DSC_5005.JPG (2012-4-17 01:49 AM, 4.9 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2275792&k=2bb4682113caf866a0ba2b3c03bee5c1&t=1782668077&sid=pmAm0T


作者: madinggou    時間: 2012-4-17 11:29 AM

仲有幾個可以係對面中心公園外拍...
作者: 深圳居民    時間: 2012-4-17 11:50 AM

9# madinggou 下次有,不如在報料區通知
作者: madinggou    時間: 2012-4-17 12:04 PM

是同一個Nikon試影會的.....影完裹面,影出面

我冇去到.....只見各大影會可報名
作者: 人民幣    時間: 2012-4-20 02:33 AM

居民点解你D相咁,又係唔夠光光,顏色又唔啱,角度又冇改,影親又係得個頭唉唉唉。。。。。。。
作者: 深圳居民    時間: 2012-4-20 09:18 AM

12# 人民幣 preset 舞台上的白色做white balance,而且有很多人的手举机档我的灯
作者: pyau    時間: 2012-4-20 11:34 AM

1# 深圳居民 The 2nd model the best.
作者: snake50    時間: 2012-4-20 02:33 PM

本帖最後由 snake50 於 2012-4-20 02:36 PM 編輯
居民点解你D相咁,又係唔夠光光,顏色又唔啱,角度又冇改,影親又係得個頭唉唉唉。。。。。。。
人民幣 發表於 2012-4-20 02:33 AM
鬼咩..d iso用到咁細....快門又高..咪會這種效果囉.
好多相d燈都到晒.....關乜人地阻你!
試下將支燈ev開大D.....
作者: chewlun3    時間: 2012-4-20 02:57 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2012-4-20 02:58 PM 編輯

冥頑不靈、孺子不可教也.....
牛皮燈籠

由DC仔點到DSLR.......
冇改進
作者: 深圳居民    時間: 2012-4-20 05:00 PM

EV+0.3 to +0.7
ISO400
http://zhidao.baidu.com/question/299412582.html?an=0&si=2&wtp=wk
感光速度越高,数值越大。除了缩短曝光时间之外,另外在画质上也会有影响。
一般来说,低感光度时的画质较为细腻,色彩也较为忠实。高感光度时则会出现噪声及颗粒的问题,使得照片比较禁不起放大。

数值越高,对光的敏感度越强,需要的光越少(适合在黑暗中拍照),噪点越大。数值越小,敏感度越弱,需要的光越多,噪点越少。

作者: sos9407sos    時間: 2012-4-20 05:07 PM

EV+0.3 to +0.7
ISO400

深圳居民 發表於 2012-4-20 05:00 PM
咁ge setting 都無理由咁暗ga ?? 你開 1/125 , 1/160 還是 1/200 秒 ?? 定係枝燈唔夠力呀 .
作者: 深圳居民    時間: 2012-4-20 05:09 PM

咁ge setting 都無理由咁暗ga ?? 你開 1/125 , 1/160 還是 1/200 秒 ?? 定係枝燈唔夠力呀 .
sos9407sos 發表於 2012-4-20 05:07 PM
應該是電池快用完
作者: sos9407sos    時間: 2012-4-20 05:14 PM

你出琴晚d相嚟睇下 , 睇下係唔係都係咁暗 .
作者: madinggou    時間: 2012-4-20 05:51 PM

ISO 800,1600..




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0