Board logo

標題: [model] 『自拍』海港城寶馬汽車展 [打印本頁]

作者: 深圳居民    時間: 2012-5-11 06:05 PM     標題: 『自拍』海港城寶馬汽車展

本帖隱藏的內容需要積分高於 2100 才可瀏覽

正所謂鹹魚青菜,各有所愛,喜歡的當然可以去

圖片附件: DSC_6266.JPG (2012-5-11 06:03 PM, 1.5 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2298850&k=09b103a78adb29bd04d1ccd099a138c0&t=1782196655&sid=VxLZqn



圖片附件: DSC_6270.JPG (2012-5-11 06:03 PM, 5 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2298851&k=75c21390274cb7874deadfdbc178b88a&t=1782196655&sid=VxLZqn



圖片附件: DSC_6273.JPG (2012-5-11 06:03 PM, 1.7 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2298852&k=ce4b273a4b7c2101e374f5bb9dadb333&t=1782196655&sid=VxLZqn



圖片附件: DSC_6274.JPG (2012-5-11 06:03 PM, 1.1 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2298853&k=302da63a6a6c1a1e60df421379474d3f&t=1782196655&sid=VxLZqn



圖片附件: DSC_6280.JPG (2012-5-11 06:03 PM, 4.6 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2298854&k=961bacb4447731f7abc24b208da61c79&t=1782196655&sid=VxLZqn


作者: chewlun3    時間: 2012-5-11 06:12 PM

BMW.....
都幾好味嘅上等咸鱼青菜
作者: sos9407sos    時間: 2012-5-11 06:41 PM

本帖隱藏的內容需要積分高於 409 才可瀏覽

作者: chewlun3    時間: 2012-5-11 06:57 PM

私影就比較夠光.......studio 有燈
作者: 占占占    時間: 2012-5-11 07:30 PM

海港係暗, 佢應該開左閃.   唔係仲暗.
作者: 企鵝仔    時間: 2012-5-14 08:48 PM

BMW model : Tina Li. Janelle Chi(鄭叻)..




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0