Board logo

標題: [COSPLAY秀] [轉貼]可愛無敵!《高達SEED-D》Cosplay [打印本頁]

作者: 笨小孩    時間: 2005-9-14 09:39 PM     標題: [轉貼]可愛無敵!《高達SEED-D》Cosplay

可愛無敵!《高達SEED-D》Cosplay

圖片附件: meer01.JPG (2005-9-14 09:39 PM, 227 KB) / 下載次數 98
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=560133&k=1ce4829686418185d35b2d4e6d70ea60&t=1782633938&sid=SdgtST



圖片附件: meer02.JPG (2005-9-14 09:39 PM, 218.2 KB) / 下載次數 62
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=560134&k=58d71412ca559ff8ff103d932fcca0c5&t=1782633938&sid=SdgtST



圖片附件: meer03.JPG (2005-9-14 09:39 PM, 301.2 KB) / 下載次數 69
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=560135&k=ac9a208e7d6ab1337288108d5d3a87fd&t=1782633938&sid=SdgtST



圖片附件: meer04.JPG (2005-9-14 09:39 PM, 317.1 KB) / 下載次數 77
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=560136&k=41b06ceb1ef11ad0f00261e99fe23575&t=1782633938&sid=SdgtST



圖片附件: meer05.JPG (2005-9-14 09:39 PM, 400.2 KB) / 下載次數 23
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=560137&k=ffad608ccc6ab780946b60c67506f054&t=1782633938&sid=SdgtST



圖片附件: meer06.JPG (2005-9-14 09:39 PM, 357.1 KB) / 下載次數 46
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=560138&k=02356d41ee5d21d44379e095e16d98a0&t=1782633938&sid=SdgtST


作者: 笨小孩    時間: 2005-9-14 09:42 PM



圖片附件: meer07.JPG (2005-9-14 09:42 PM, 309.4 KB) / 下載次數 17
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=560139&k=4613697b9ff494cc03463d394df13754&t=1782633938&sid=SdgtST



圖片附件: meer08.JPG (2005-9-14 09:42 PM, 544.5 KB) / 下載次數 16
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=560140&k=f9bf133dfd5f51716829cf1e4fc477ba&t=1782633938&sid=SdgtST



圖片附件: meer09.JPG (2005-9-14 09:42 PM, 430.5 KB) / 下載次數 37
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=560141&k=6a07d935a02936a6852ec87a26afb04a&t=1782633938&sid=SdgtST



圖片附件: meer10.JPG (2005-9-14 09:42 PM, 231 KB) / 下載次數 61
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=560142&k=fdd388a6899ccdf58ba89b7b41800667&t=1782633938&sid=SdgtST



圖片附件: meer11.JPG (2005-9-14 09:42 PM, 477.4 KB) / 下載次數 62
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=560143&k=a11276de6d6b3fd21c93e26741fa366e&t=1782633938&sid=SdgtST



圖片附件: meer12.JPG (2005-9-14 09:42 PM, 252.9 KB) / 下載次數 32
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=560144&k=a11f101fe9ec7d5c8a504a7b32502b40&t=1782633938&sid=SdgtST


作者: 笨小孩    時間: 2005-9-14 10:28 PM

喂!各位大佬!睇完俾d反應好喎

我覺得佢條腰好"幼",正!
作者: A_Focker    時間: 2005-9-14 11:24 PM

she is good but the background is too white
作者: gundamman678    時間: 2005-9-15 05:54 PM

嘩!! 我見過既cosplay之中最索既一個~~

突然間對Seed有番d好感,哈哈~~
作者: DXneo    時間: 2005-9-16 01:28 AM

想知佢有冇自己Cos網址,另外太少相
作者: Miz    時間: 2005-9-18 01:07 PM

唔放大睇仲以為係公仔黎添 , 真係好靚




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0