Board logo

標題: 元老出街又撞到女星! [打印本頁]

作者: 迦樓羅女王    時間: 2019-6-27 01:47 PM     標題: 元老出街又撞到女星!



圖片附件: 20190627_130842.jpg (2019-6-27 01:47 PM, 1.9 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2948955&k=817473a92ce69001d98086178ceb7517&t=1782269625&sid=1k3YUy



圖片附件: 20190627_130754.jpg (2019-6-27 01:47 PM, 1.9 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2948956&k=5b7608faab6c296751f1b356b3a1b737&t=1782269625&sid=1k3YUy



圖片附件: 20190627_130752.jpg (2019-6-27 01:47 PM, 1.9 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2948957&k=27451fc3190ab56c05f9ed3882a217c7&t=1782269625&sid=1k3YUy



圖片附件: 20190627_130738.jpg (2019-6-27 01:47 PM, 1.8 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2948958&k=c24960ef682d57bdc400b347c5b14a27&t=1782269625&sid=1k3YUy



圖片附件: 20190627_130624.jpg (2019-6-27 01:47 PM, 1.9 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2948959&k=65557f50acaeb64683b432d93b48308b&t=1782269625&sid=1k3YUy



圖片附件: 20190627_130416.jpg (2019-6-27 01:47 PM, 2.9 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2948960&k=28775bef9be9680671d509d9056fbe91&t=1782269625&sid=1k3YUy


作者: ericliu    時間: 2019-6-27 02:40 PM

高ling真係好高
作者: 胡生    時間: 2019-6-27 04:06 PM


迦樓羅女王 發表於 2019-6-27 01:47 PM
影得好差...你部係陳年手機影...
作者: 迦樓羅女王    時間: 2019-6-27 06:08 PM

影得好差...你部係陳年手機影...
胡生 發表於 2019-6-27 04:06 PM
我果部2K5 , 今年年頭買 ... 但講明係工作用 , 無要求解像度

唉 ... 元老每次撞到女星 , 都真係巧合來架 , 我都唔係龍友 ,
點會有專業器材喎 ...

(但D龍友見到我咁既身細 , 仲企咁前 , 副嘴臉真係衰到呢 ...
而且前咩Q丫 , 高LING圍到第二排都己經無人 ,
我唔圍上去咪仲冷青 !!!)
作者: 胡生    時間: 2019-6-27 08:33 PM

我果部2K5 , 今年年頭買 ... 但講明係工作用 , 無要求解像度

唉 ... 元老每次撞到女星 , 都真係巧合來架 , 我都唔係龍友 ,
點會有專業器材喎 ...

(但D龍友見到我咁既身細 , 仲企咁前 , 副嘴臉真係衰到呢 ...
而且 ...
迦樓羅女王 發表於 2019-6-27 06:08 PM
唔知咩2K5....應該就算10年前手機影冇敢差喎
作者: kenlabs    時間: 2019-6-27 10:05 PM

本帖最後由 kenlabs 於 2019-6-27 10:58 PM 編輯
我果部2K5 , 今年年頭買 ... 但講明係工作用 , 無要求解像度

唉 ... 元老每次撞到女星 , 都真係巧合來架 , 我都唔係龍友 ,
點會有專業器材喎 ...

(但D龍友見到我咁既身細 , 仲企咁前 , 副嘴臉真係衰到呢 ...
而且 ...
迦樓羅女王 發表於 2019-6-27 06:08 PM
元老 唔好手震

圖片附件: 65312234_133255911210271_6795337841265649114_n.jpg (2019-6-27 10:58 PM, 122.3 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2948991&k=99aa7e344e51b19634562a2b5b516c43&t=1782269625&sid=1k3YUy



圖片附件: 65639414_317176865903973_8008631125983343273_n.jpg (2019-6-27 10:58 PM, 87.5 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2948992&k=66dd572e8e387ff934f7d0f9e8dff44b&t=1782269625&sid=1k3YUy



圖片附件: 65312001_142125496850752_4809790544361478786_n.jpg (2019-6-27 10:58 PM, 84.6 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2948993&k=77f2ea8a1033bb50c11637382c9720f6&t=1782269625&sid=1k3YUy



圖片附件: 64486112_1332826123534106_5686442963855062225_n.jpg (2019-6-27 10:58 PM, 42.9 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2948994&k=8d8b6e50c806d4c25d2a05c07b6716e9&t=1782269625&sid=1k3YUy



圖片附件: 64487442_2130603773728616_3096751995125118522_n.jpg (2019-6-27 10:58 PM, 59.1 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2948995&k=e5092e018afad9ac1ab4d3a333defb74&t=1782269625&sid=1k3YUy



圖片附件: 64595326_2222319924503447_3712330426067951269_n.jpg (2019-6-27 10:58 PM, 56.4 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2948996&k=aab9308fdf12316ab34d1c792212b331&t=1782269625&sid=1k3YUy


作者: 自拍男    時間: 2019-6-27 11:09 PM

元老 唔好手震
kenlabs 發表於 2019-6-27 10:05 PM
元老點解唔買華為 P30 Pro 五十倍變焦

圖片附件: 未命名.jpg (2019-6-27 11:09 PM, 154.5 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2948999&k=5a2ef8541b330f2ddee958e7a04c5ab6&t=1782269625&sid=1k3YUy


作者: 自拍男    時間: 2019-6-27 11:11 PM

元老 唔好手震
kenlabs 發表於 2019-6-27 10:05 PM
專業水準
作者: kenlabs    時間: 2019-6-27 11:13 PM

專業水準
自拍男 發表於 2019-6-27 11:11 PM
P30 Pro

作者: 自拍男    時間: 2019-6-27 11:40 PM

本帖最後由 自拍男 於 2019-6-27 11:42 PM 編輯
P30 Pro
kenlabs 發表於 2019-6-27 11:13 PM
唔計封殺,呢部機當今影相無敵

50倍無損變焦,追星一流

圖片附件: 未命名.jpg (2019-6-27 11:40 PM, 142.7 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2949018&k=e56c268723660eb769e81e5abdc0c0a2&t=1782269625&sid=1k3YUy


作者: 迦樓羅女王    時間: 2019-6-28 01:29 AM

元老 唔好手震
kenlabs 發表於 2019-6-27 10:05 PM
果條友幾近影 , 我又幾遠影???
作者: 迦樓羅女王    時間: 2019-6-28 01:32 AM

唔知咩2K5....應該就算10年前手機影冇敢差喎
胡生 發表於 2019-6-27 08:33 PM
2K5咪即係 ... $2500羅
我明勒 , 你地覺得朦係因為你地唔知道 , 我太遠影  要放大左倍先有E+個效果

原像數其實好合理 ... 咁夾硬放大左 , 就梗係朦D架拉 !!!
作者: 自拍男    時間: 2019-6-28 02:40 PM

2K5咪即係 ... $2500羅
我明勒 , 你地覺得朦係因為你地唔知道 , 我太遠影  要放大左倍先有E+個效果

原像數其實好合理 ... 咁夾硬放大左 , 就梗係朦D架拉 !!! ...
迦樓羅女王 發表於 2019-6-28 01:32 AM
玩50倍無損變焦




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs/) Powered by Discuz! 7.0.0