<<新主題 | 舊主題>>
娛樂滿紛 26FUN » 【飲食區】 » 【飲食天地】 - 討論區
返回列表 回復 發帖
Originally posted by fatfatdragon at 2005-7-6 01:49 PM:
sing sing,

希望你看見這 post.  ... 生性閒散, 好怕有公職在身
發仔你呢句正係我嘅心聲, 【飲食天地】上咗軌道, 有多 d 人幫手, 我都想功成身退.
不過有咗十仔, 【飲食天地】 真係好似起死回生咁
最可靠嘅終生伴侶係.... 面油紙, 鼻貼<-- 答案   ^_^ '
Originally posted by singgeihot at 2005-02-01 21:55:

發仔你呢句正係我嘅心聲, 【飲食天地】上咗軌道, 有多 d 人幫手, 我都想功成身退.
不過有咗十仔, 【飲食天地】 真係好似起死回生咁
無D gum geh 事

能起死回生全是大家和sing sing的功勞!!!!!!!!!!!
無大家冇飲食
無sing sing 冇今日geh 十仔

十仔 大概 會還在版務區
自已同自已談天
十仔, 下面一段說話可能好唔啱聽, 希望你唔好介意.

十仔, 近來我見吹水區出現了一種特別的現象. 就是突然多了很多 食療資訊 (即喺 透過食物 改善身體和甚至治病).
好多內文都很豐富, 但是我更見到有些內容是十分"奇怪" (唔識形容我既感覺), 有些只是標榜神奇的功效, 但沒有一些原理的簡單介紹. 唔好意思說一句, 有些可能是從網上轉貼 (如果我說錯, 請原諒), 但並未標示, 而且可能只是一部份內容.
我自己覺得, 飲食如果單是講如何滿足味覺和飽肚, 可能會簡單和除意一些, 但如果是關係到身體和治病, 我覺得就要小心很多. 對內容的要求要要求高一些. 如果唔喺就人人做專家. 其實好多謝上次 sing sing指出我血燕的問題, 如果唔喺就會誤導很多人. 亦因為這原因所以先出中藥要有醫師指引的備註post.

十仔, 知道你很想攪好 [飲食天地] 和 想好快攪"旺"他, 我覺得有時應刻定下適當的原則和規則, 等內容更有內涵. 以下是一些提議:

1. 如果是從網上copy (部份也好, 全文也好), 應標明 - 這個其實是板規.
2. 如果講食療, 最好有簡單原理. 就算唔清楚都要寫唔清楚, 等其他人參考 (如小弟唔知 鈣點做成容易結石, 我會寫唔知)
3. 好擔心會因為+fun而自己吹水 (看一下吹水板舊加分題全跑出來就feel倒我想講乜)
4. 另外, 十仔有時一個topic唔一定要下下一出post就馬上多謝回應或加上自己意見(尤其是 host/cohost). 有時比時間其他兄弟姊妹發表一下可能效果更好. 純粹個人意見(比1-3主觀), 有時你開了聲讚好, 其他人就很難討論下去.

以上都是些個人睇法, 希望覺得有用 (冇用可以忘記掉, 如果覺得太直接請原諒)

[ Last edited by fatfatdragon on 2005-7-7 at 05:44 AM ]
小弟唔易做, 大佬更難當
飲茶你行先, 吹水我最叻 (好文區茶客 - 冰鮮潛龍™寫於人間死城)
ok fatfatdragon
sing sing, need help?  
i am starting to get confuse too, don't know how to reply other members, plz help me..
Originally posted by fatfatdragon at 2005-7-7 09:40 AM:
十仔, 下面一段說話可能好唔啱聽, 希...
Fat Fat, the following is my response to Sohozhk 前輩.

I have also given it some thoughts. This is why I added the following message in the 加分守則 of 【飲食天地】 - "可以嘅話, 請提供資料嘅來源, 以增加資料嘅可信性", and I also suggested members to post the following statement along with their postings - "以上資料只供參考, 詳情請咨詢醫生, 註冊營養師, 或其他相關嘅專業人仕".

I have actually thought of removing 健康飲食資訊 as one of the 加分題 of 【飲食天地】. But this won't solve the problem as members have been posting the so-called "健康資訊" long before the establishment of 【飲食天地】.

Here are my suggestions:

1) We can suggest the moderators not to give points to (or even deduct points from) members who are posting 健康飲食資訊 without giving the source of the information.

2) We can also suggest members to consult their doctors or registered nutritionist before they practice anything that is being posted here.

In 【飲食天地】, I have previously posted the following comments:

講開又講, 早排响度睇到一 d 健康資訊轉貼, 有d 我真係不敢苟同, 大家要明白, 好多記者對科学一知半解, 憑一兩個研究報告就响報紙度斷章取義, 嘩眾取寵, 信與唔信就要用吓閣下嘅智慧喇

再者睇研究報告唔係淨係睇 result, 仲要睇埋個 experimental design, 個 design 有問題, d result 點可靠?? 好多時個設計係会 biased, 或者 sample size 太細, 總之呢 d 問題係存在, 我都見唔少.

你会問, 有問題嘅話, 點公佈呀? 呢個就係 how the science community work. 公佈出嚟俾其他科学家參考, 自然就会有另一 group 科学家寫另一份報告去支持或反對, 然後再去研究.

有一篇叫 “癌細胞最愛吃用微波爐煮熱的食物” 嘅文章裡面提到用微波爐嘅害處, 有 d 真係幾離譜.

舉個例, Nitrosamine 係致癌, 但係放塊肉入微波爐会產生幾多 nitrosamine 呢? 第一, 有冇都成問題, 第二, 就算有, 份量比起一塊煙肉或香腸嚟講就一定会少得多, 如果你敢食煙肉香腸, 咁就唔好丟咗屋企部微波爐喇.
Originally posted by tenmadio at 2005-7-7 10:47 AM:
sing sing, need help?  
i am starting to get confuse too, don't know how to reply other members, plz help me..
don't respond to the 健康飲食資訊 topics, only respond to the recipe and cooking topics.
Originally posted by singgeihot at 2005-02-01 17:53:

don't respond to the 健康飲食資訊 topics, only respond to the recipe and cooking topics.
ok
i am such a bad co-host but i will...
i will try harder to gain more experiences to become a better co host

[ Last edited by tenmadio on 2005-7-6 at 05:56 PM ]
Originally posted by sohozhk at 2005-7-7 10:07 AM:
近日發現有若干的網友在飲食健康欄內... 無論是作者所依據的資訊有誤、失實也好,或甚至是作者的惡作劇,或純粹無惡意的吹水,本版為免日後發生同類事件,應儘快採取行動,因為不能依靠網友去界定吹水版的內容,那些是吹水,那些是認真,在吹水版內的就應作最壞打算,全部屬於吹水一類,以確保不會有人在吹水版內,因為不一定真實而認真的資訊蒙受傷害。
Another thing that I would like to point out is that these things do happen in real life too, but not only in 吹水版. For example, my aunt was hearing some false nutritional information, and she was passing them to my mother. Fortunately, my mother informed me about them, and I was able to correct her and my aunt. The best that we could do is not to encourage people from distributing information that cannot be verified. We can't really stop them however........ which is sad, but this is life.......

[ Last edited by singgeihot on 2005-7-7 at 11:08 AM ]
Originally posted by singgeihot at 2005-02-01 18:01:

Another thing that I would like...
agree with you sing sing    
I have recently encourage too much false info,
給了大家那麼多問題, 十仔極端抱歉!!!
sorry sing sing
返回列表 回復 發帖
<<新主題 | 舊主題>>
娛樂滿紛 26FUN » 【飲食區】 » 【飲食天地】 - 討論區

重要聲明:26fun.com為一個討論區服務網站。本網站是以即時上載留言的方式運作,26fun.com對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。26fun.com有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。